Fél év után illik írni

 2010.05.15. 20:29
Gondoltam jelzek h élek még(: Furcsa h eddig nem írtam:O Úgy történtek dolgok is meg nem is. Felvettek gimibe(általánosra), nemsokára ballagás (amire elkéne kezdeni próbálni.szerintem) és konkrétan semmi más. Jól vagyok köszönöm, kitűnő egészségnek örvendek. Barátaimmal minden rendben, továbbra is zene illetve sorozattfüggő vagyok, imádom a sulit, gyűlölöm a tanulást:D Ennyi:D

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr322005864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása