Tavasz^^

 2009.03.14. 10:23
Végre tavasz van:D:D:D:D Virággal már mennék ki xD Unatkozunk na. Hagy idézzem: Virág: Korizni akarok de nem jön senki Én: Engem nem is hívtál... Viri:Jössz?:D Én: nem tudok korizni xD Na ezek vagyunk mi. Tegnap(pénteken) üneppség volt a suliba. A miénk sokkal jobb volt xDDDD Aztán kb. csütötökön kisebb bunyó volt:D Tomika drága leült mellénk a padra és leakart lökni minket. A bunyót az osztályba folytattunk:D vagyis ő bunyozott mi meg sikítoztunk:D Megirtam matekból a javítót. Egész jól ment....... kivéve a végét. Mind1. Szép időnk van. Ne rontsuk el a sulival:D Jóvőhéten mozi(L)(L) De majdnem menni kellett suliba. Ofő mikor mondta h nekünk nem kell menni, és örültünk is neki és én megjegyeztem h jó mert akk mehetünk a moziba. Virág meg Zsófa nem kapcsoltak. Biztos elfelejtették:D "füllentettek". Jövőhéten ügyelet az 5.b-be-.- hát végülis én választottam. TERROR!!!!!!!háhááá.: Na megyek és megnézem Virike oldalát meg a Zsófáét aztán tavaszi avatarok keresése:D További szép tavaszt(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr741001406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása