Bérmálkozás, koncert

 2009.06.01. 09:28
Hello. Kezdem az elején. próba bérmálkozásra: hát inkább mise volt mint próba-.- Pár beszólás: Tanár: ismerik a himnuszt? Pasi: hát amit Király Linda költött..... Kérem a mise alatt a telefonokat kapcsolják ki! -Még jó hogy cigizni lehet. -ezt fogjuk énekelni. -Kezdjük az éneklést a kocsmába... hát elvoltunk xDD aztán még gyóntunk is. Ott nem volt semmi. De a bérmálozás!!! Hú de izgultam xD Bérmakeresztanyám kicsináltam a hülyeségeimmel:P Mind1. Este pedig no thanx koncert volt. Nem szeretem őket, csak 4 szám volt jó. A buli kedvéért mentem. De hiába híres emberek, nem hoztak lázba. Igaz Erik tök közvetlen. Lejött a színpadról a keze mindig a közönségnél volt, szal rendesek. És Oli O.O *húúú gyere a mamához. nyami* Ami furcsa h egyáltalán nem az esetem. Sőt. Hát így jártam. Jah és Zsófa kíhúzta a szememet. Fogalmam sincs h megköszöntem-e neki szal: NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM:) Nah ez is megvolt. És a legjobb: ezeket az élményeket hamarabb leírtam mint ő!:P Puszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr331156293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása