Nőnap

 2009.03.08. 13:33
BOLDOG NŐNAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mindenkinek:P sztem nem nagy cucc ez a nap. Bár nekem az mert ma van/lenne apa névnapja. Igen. Lenne ha lenne. De már nincs:'( sorry. Nem fogom rontani a kedveteket. Tegnap este nyomtuk msn-en. Am. te is felvehetsz: edina01212@freemail.hu. Képzeljétek: tegnap a viva tv-n a klub ratesainben v miben a kövesdi disco volt:D:D fasza(: Néztem am. De én nem voltam ott:( xD Ma voltunk kerseztesen rokonlátogatóban. Másszóval a temetőben...... na szal bementünk anya bnőjéhez is akinek a lánya lesz a bérmakeresztanyám. Ha bérmálkozok egyáltalán mivel templomba baszok járni. Am. van olyan szent h szent melinda? Ha van írjátok le lécci. Köszi. Most nem írok többet, majd akkor ha történik is vmi. Na további boldog nőnapot!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr64989205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsófa · http://www.mad-rock-chick.blog.hu 2009.03.08. 16:18:34

szia Dina! Ömmm...lenne egy kérdésem. Kíírhatom a blogod címét az oldimon a favoritokhoz? léccii
amúgy meg részvétem apukád miatt:( elég szar lehet így
és tegnap én is néztem club rotationt. most ezt nem úgy mondom,mint ha féltékeny lennék,de láttam benne Anettet. Antalt. Igazán monduk nem is lepődtem meg.pff

Edina^^ 2009.03.08. 17:18:52

Szia! Perzse kiírhatod:)megköszönöm. hát a részvétet is köszi.Bevallom nem kellemes mert apuci pici lánya voltam:$ Igen én is láttam....de csak a végén volt benne és már kezdtem aggódni h nincs ott:p
süti beállítások módosítása