Tábor

2009.07.06. 12:50
Áhhh(L) Olyan jó volt*.* Kezdem. Hétfő: mentünk sok helyre a szállás előtt de csak a fontosabbat mondom. Templom: előtte ült vmi férfi nő. Vmi férfi csesznyeség nőiruhában. De h leste má a fiúkat:O Na bemegyünk. A pasi beszél a templomról mikor Eni elröhögi magát xD Aztán Isti véletlenül megcsörgette Pótát akinek jó rockos csengőhangja van. Megérkezünk és vacsira kaptunk bogaras levest rizzsel. Este pizsiparti hajnali 1-2-ig...Jah és majdnem kihagytam Annát. De erről később. Kedden megszopattak minket. Túráztunk. Unalmas volt és majdmeg rohattunk a melegtől. De ahol ebédeltünk az király volt. Igaz rizst attak de mind1. A tábor Kétbodonyban volt és Romhányban, a szomszéd faluban ettünk. Este tábortű(L) Az volt az egyik legjobb a táborban. Aki aznap az idegenvezető volt az jött el. Hozott gitárt. És olyan jókat énekeltünk. Éreztük h buli van.Szerda, a legjobb nap. Megnéztük szanda várát. Még h az idegenvezető mennyen elől-.- megállt minden bokornál. Szal mi elől mentünk páran. A többiek km-ekre tőllünk..... Felértünk lestük a tájat (ami mellesleg gyönyörű volt). Visszaérünk, és vacsora. Hülyültünk h megyünk rizst enni. Hát télleg azt ettünk:D Aztán este 11-ig rohangáltunk a kanok házába.(Majd erről mesélek.Mármint a házról). És büdös gatyákat meg zoknikat dobáltak a fejünkre. Bejön a tanár: Gyerekek micsináltok itt?:O Póta: tetszik tudni néha sikítunk 1et*és visongat* xDD Csütörtök délelőtt mentünk a palóc múzeumba v hova meg az állatkertbe ami velünk szembe volt. És mindig a pávára ébredtünk-.- de nem volt nagy állatkert. Csak mint 1 udvar. Délután pedig strand(L) Mint az állatok. Jót pancsoltunk:p Aztán éjszakai túra. Pénteken haza. Balassagyarmat meg hollókő. De akk már rohatt fárattak voltunk xD És ennyi. Ja még van.A szállás:2 ház volt. A csajoké és 3házzal arébb a kanoké. De 11kor takarodó volt. Ez nekünk nem tetszett. Úgy volt h a fiúk átszöknek de nállunk még az udvaron is járőrözött a tanár.Na akk Anna meg Wali kimásztak az ablakon meg a kerítésen át a fiúkhoz a kerítésen meg az ablakon. Lebuktak má nem tom hagyadik körben xD Szal télleg kibaszott jó volt. Asszem mindent leírtam. Amit nem azt meg nem is akartam xD

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.