LáLáLáLááááá

 2009.06.23. 09:42
Jó kedv? Nem éppen:s Olyan pocsék idő van.Fáf a fejem taknyos vagyok stb... Am jövőhéten tábor:D:D jeeee:p Gondolkoztam azon h ezt leírjam-e mert nem akarom h Zsófa úgy érezze h majmolom de akk is leírom: komolyan mondom, gondolkoztam azon h én is csinálok egy oldalt.. praktikusabb. Gondolom nem kell magyaráznom. De letettem rólla. Maradok itt. Komolyan, nem akarok senkit majmolni. De hát na:p Am. megvolt az évzáró is. Ezt haggyuk inkább xDD És tegnap előtt búcsú volt. Beleültünk a breakdance-ba. Aszongya a pasi aki írányította:hát a kishölgy a sárga kocsiban nem erre számított...... ez a kishölgy Szabina volt xDD Ő ment Zsófival, én meg Lilivel. Aztán még mentünk 6szor. Mind a 6szor Zsófival:p Baromi jó volt:D A másik Szabinával ültem kétszer a libegőbe meg Tomival egyszer a dodgembe. Nem merem kimondani h mennyit vittem ki és mennyit hoztam haza. De állati jó volt. Igaz még tegnap is szédültem xD Oké nem írok többet mert enni kéne. De fogyótok:| Nem baj. Egyszer eszek. V többször. De nem lakok jól(i) És mozgok meg iszok sok vizet.Kész. Csók.

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr221202718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása