Van nagy bódogtág

 2009.11.19. 18:21
Még nincs vége a hétnek, de azért elmesélem, h mik történtek. Kb hétfőn a fiúkkal vtam reggel. Korán mentem, nem volt lány. Szal egyedüli csajként 4-5 kannal (H) Kitalálták a hülyék h a hóembernek (amit Zsófiék csináltak és egy 8as lenne) nemiszervet csinálnak. Azokból a gombostűkből v miaz, ami ott van a faliújságon. Én meg levettem xD Elhülyültünk. Bioszon megírtuk utólag a TZ-t. Négyen írtuk, utolsó két padba. Szabina mellett elkezdem írni, aztán tnő kitalálja, h cseréljen helyet Tomival. Na onnantól kezdve semmit nem írtunk xD Biológia zsenik. Csak röhögtünk meg hülyültünk egész órán. Keddre konkrétan nem emlékszek. Szerdán az egyik technika tanár nem volt ott. Technikán 2 csoport 1ütt az osztályba. Szar volt. De infóóóón(L) Az már jobb volt:D Ma meg nem volt semmi extra. Ja de. Matekon nem voltam ott. Énekkaron vtam xD Tök jó. Írtunk a héten fizikából kémiából matekból--->elkúrtam. De föciból 4ötödre feleltem. Azmár jó. Am kurva boldog vagyok és jókedvem van:D Ne kérdezzétek miért:p Egyzsreűen csak szép az élet:D(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr861537426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása