Hétvége

 2009.03.07. 16:07
Na megint vagyok. Most nem sokat tok írni csak azt h végre hétvége van. Ezt a hetet nagyon nehezen viseltem:$ És ennél csak rosszabb lesz mert jobb ha lejárunk majd az udvarra...... Am. ellenőriztük matekon a dogában lévő feladatokat. Kb. 1 lett jó:p nem baj. Holnap menni kell a misére énekelni-.-" szuper lesz. Vagy nem mondtam? Katolikus iskolába járok. Szent István Katolikus Általános Iskola. Nem rossz egyébként, mert nagyon szép és tiszta. Sokan azt hiszik h aki katolikus suliba jár az jó tanuló. Hát szólok h nem :p de nézd meg magad: www.sztistvan-mkovesd.sulinet.hu és ott lesz oldalt h osztályok. 7.b-t keresed. Én nem vok rajta a képen mert amikor csinálták kórházban voltam:s de a besteket elmondom belőle(de ehez nézned kell a képet):a hátsó sorban piros pulcsiban és farmerban van Zsófa. Mellette van egy szőke csaj és amellett egy másik szőke csaj ott elég hátul, az Anna. Akkor az előbbi szőke csaj előtt (aki egyébként Lotti akit szintén bírok) van szintén egy szőke csaj xD fekete felsőben az Dóri. Aztán a térdelők mögött szintúgy egy szőke csaj akinek be van csukva a szeme és csíkos pulcsi van rajta az Szabina. Aztán fent balra van Virág. Ő rajta vmi szürke pulcsi van rózsaszín izével. Sorry ha érthetetlen voltam xD És akik az a-ba járnak: Eni, Eszt, Berni. Enit 10 éve ismerem és utálom^^izé xD szeretem<3 meg még vannak haverok csak már ígyis sokat írtam és nem akarom h fájjon a csajok szeme ha olvassák, mert a végén nem fogják látni a kukás sapi(ők értik mire gondolok)n Na most megyek. Pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr59987533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása