Újra itt

 2009.03.29. 16:15
Na megint itt vagyok. Már nagyon régem íram mert beteg (meg lusta) voltam. Képzeljétek: hétfőn elmentem suliba de hazajöttem. szal szabin voltam. (L)SZERDA(L) Nem tudjátok mi lesz? Akkor bolondok vagytok. Áőrilis 1 lesz<3 Tegnap mentünk vna a plázába de nem lett belőlle semmi. Kicsit sajnálom de jobb is mert gyenge voltam:s Mot nem tok többet írni, ezeket is csak azért írtam h befogjam Virág száját xD Puszpusz

A bejegyzés trackback címe:

https://justedina.blog.hu/api/trackback/id/tr31033218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása